Версия для слабовидящих
Обычная версия
x
+
-
Вкл/Выкл
Скрыть/Показать
Вкл/Выкл
Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің ШЖҚ «Қалалық жедел медициналық жәрдем станциясы» МКК
Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің ШЖҚ «Қалалық жедел медициналық жәрдем станциясы» МКК
Нұр-Сұлтан қаласы,
Т. Рысқұлов көшесі, 8/1

Бірыңғай Call-орталығы:

iKOMEK109

Единый Сall-центр службы 103

Жұмыс уақыты

ТӘУЛІК БОЙЫ


Вакцинация - бұл Сіздің балаңызды дерттен сақтану құқығы!

МӘМС

(Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру)

Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау министрлігі
Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау министрлігі
Сайтқа көшу

Жаңалықтар

Қызметтің жемісі!
09.09.2021
Қызметтің жемісі!
Жедел жәрдем қызметкерлеріне Кәсіподақ қорынан берілген тегін жолдамамен Алматы қаласында орналасқан "Денсаулық сауықтыру" орталығында сәтті демалыстарын өткізді. Қызу еңбек майданында денсаулыққа көңіл бөліп тұру қажет, осыған орай Кәсіпорының "Медицина қызметкерлер күні" қарсаңында қызметкерлер арасында ұйымдастырылған сайыстан ерекше көзге түсіп жүлделі орынға ие болған 15 қызметкер тегін жолдамамен Тау самалында демалды!
Толығырақ
"Мектепке жол" акциясы
07.09.2021
"Мектепке жол" акциясы
Ұлт болашағы жас ұрпақ! Биылғы жыл "Мектепке жол" акциясы Қалалық жедел жәрдем медицина станциясында дәстүрлі түрде жалғасын тапты. Кәсіпорын қызметкерлерінің арасында 60-тан аса қызметкердің жас жеткіншектері алғаш мектеп табалдырығын атауда! Жас бүлдіршіндерге білім айдынында кедергісіз жүзуге тілектер білдіріліп, мектепке керекті оқу құралдарын алуға, Кәсіподақ тарапынан сыйлық сертификаттары табысталды. Оқу – білім бұлағы! Жас ұрпаққа сәттілік!
Толығырақ
ВАКЦИНА ҒАНА АДАМ ШЫҒЫНЫ МЕН АУРУДЫҢ АУЫР КҮЙІНІҢ АЛДЫН АЛАДЫ.
07.09.2021
ВАКЦИНА ҒАНА АДАМ ШЫҒЫНЫ МЕН АУРУДЫҢ АУЫР КҮЙІНІҢ АЛДЫН АЛАДЫ.
Коронавирус індетін жеңу үшін көмекке вакцинация келді, алайда екпеге сенімсіздікпен қарайтындар да бар. Енді бірі асқынулардан қорқады, тағы бірі "чиптелесің" деп ойлайды. Дегенмен ВАКЦИНА ҒАНА АДАМ ШЫҒЫНЫ МЕН АУРУДЫҢ АУЫР КҮЙІНІҢ АЛДЫН АЛАДЫ.
Толығырақ

  

                                                                                        

 

                                                        

 

ШЖҚ «Қалалық жедел медициналық жәрдем станциясы» МКК-ның 2018-2022 жылдарға арналған

Стратегиялық жұмыс жоспары

 

 

                                        

 

 

Нұр-Сұлтан қ.



Мазмұны  

Парақ

1 Бөлім

Кіріспе

1.1

Миссия

3

1.2

Пайымдауы

3

1.3

Негізгі құндылықтар

3

2 Бөлім

Ағымдағы жағдайды талдау

2.1

Сыртқы орта факторларын талдау

4

2.2

Ішкі орта факторларын талдау

4

2.3

SWOT талдау

9

2.4

Тәуекелдерді басқаруды талдау

10

3 Бөлім

Стратегиялық бағыттар, мақсаттар мен нысаналы индикаторлар

3.1

Стратегиялық бағыт – адами ресурстарды басқару жүйесін жетілдіру

12

3.2

Стратегиялық бағыт - кәсіпорын менеджментінің тиімді жүйесін құру

13

3.3

Стратегиялық бағыт - медициналық қызмет көрсету сапасын жетілдіру

16

1 Бөлім Кіріспе

         Миссиясы

         - Жедел медициналық көмектің медициналық қызметтерінің заманауи кәсіби және техникалық деңгейіне жауап беретін және қолжетімді ұсыну арқылы адамдардың денсаулығын қорғау.

         Пайымдауы

         - Жұмыс сапасын тұрақты арттыру және прогресті тұрақты мониторингтеу жолымен әрбір пациент үшін шұғыл медициналық көмек көрсетудің жоғары стандарттарын қолдауға бағытталған және халықтың қажеттіліктерін қанағаттандыратын ауруханаға дейінгі көмек көрсетудің оңтайлы жүйесін құру.

Негізгі құндылықтар

·        Пациенттің қауіпсіздігі-Қауіпсіз клиникалық практика, инфекциялық бақылау, дәрілік препараттар мен медициналық жабдықтарды қауіпсіз пайдалану саласындағы кешенді күш-жігерді пайдалана отырып, медициналық көмектің негізгі қағидаты

·        Кәсіпқойлық-пациенттер үшін кәсіби міндеттерін тиімді және сенімді орындау

·        Құрмет-пациенттердің қадір-қасиеті мен жеке басын құрметтеу

·        Тұтастық-принциптер мен жоғары стандарттарды сақтау, пациенттермен қарым-қатынаста да, ұжым ішінде де жоғары сенім мен парасаттылық деңгейін көрсету

·        Алқалылық-тұрақты өзін-өзі талдау және ынтымақтастық, сондай-ақ жауапкершілік паритеті мен жұмыс көлемі негізінде сенім жүйесін құру

·        Ашықтық-жеке және ұжымдық іс-әрекеттерде адалдық пен парасаттылық қағидаттарын сақтау


2 бөлім. Ағымдағы жағдайды талдау

Сыртқы және ішкі орта факторларын талдау

Кәсіпорын 4 қосалқы станцияның ("Байқоңыр", "Есіл", "Алматы", "Сарыарқа") және қаланың әртүрлі аудандарында 10 бригада орналасқан пункттің жұмысын ұйымдастырды және күн сайын қалаға кәсіпорынның 63 штаттық бригадасының қызметкерлері қызмет көрсетеді. Дәрігерлік, орта, кіші және әкімшілік қызметкерлердің жалпы саны 925 адамды құрайды.

Кесте 1. Медициналық ұйым қызметкерлерінің штат және нақты саны

Мед.персонал

Штат

Жеке тұлғалар

%    жасақт. 2018ж.

2016ж.

2017ж.

2018ж.

2016ж.

2017ж.

2018ж.

Дәрігерлер

138

245

97,5

118

112

94

97,18

ОМП

835

830

533,5

683

629

508

95,22

КМП

179

191

84

68

65

28

100,60

Басқалар

409

506

335,75

343

393

295

87,86

БАРЛЫҒЫ

1561

1772

1050,75

1212

1199

925

93,48

Біліктілік санаты бар дәрігерлер саны - 53 (56,3%), оның ішінде жоғары санатты – 16 (17%), бірінші санатты - 14 (14,8%), екінші санатты - 23 (24,4 %).

Мейіргерлердің ішінде 154 (30,3%) біліктілік санаты бар, оның ішінде жоғары санатты - 94 (18,5%), бірінші санатты – 33 (6,4%), екінші санатты – 27 (5,3 %).

Күн сайын Кәсіпорынның "103" диспетчерлік пунктіне 2000-2500 қоңырау келіп түседі және үздіксіз білікті алғашқы көмек көрсету үшін кемінде 60 бригада қажет.

2017 жылмен салыстырғанда, 2018 жылдың 6 айында қызмет көрсетілген шақырулар саны 59 057-ге немесе 22,8% - ға азайды (және 2018 жылы 199 578 және 2017 жылы 258 635 шақыруды құрады).

Кәсіпорын мамандары халыққа жедел медициналық көмек көрсету бойынша халықаралық тәжірибені зерттеді. Ұсыныстар мен тиісті жоба әзірленіп, Басқармаға енгізілді, іске асыруға келісім алынды.

«Қазақстан Республикасында жедел медициналық көмек көрсету қағидаларын бекіту туралы» ҚР ДСМ 2017 жылғы 3 шілдедегі № 450 бұйрығымен барлық шақырулар шұғылдығы бойынша 4 санатқа бөлінді. 4 шұғылдық санаты емханаларға қызмет көрсету үшін берілді, бұл күтілетін оң нәтиже берді. Тұрғылықты жері бойынша тіркелген контингент, оның патронажы және уақтылы диагностикасы үшін қалалық емханалар жауапты болады. Емханалар жанынан жедел жәрдем бригадаларын құру халықтың жедел жәрдем жұмысына шағымдарының санын, келу уақытын қысқартуды, шығу бригадаларының санын ұлғайтуды, сондай-ақ емхананың мәртебесін арттыруды қысқартты.

Шақыруларды бөлу мен оларға қызмет көрсетуді жалпы үйлестіру АДАЖ бағдарламалық қамтамасыз ету және "103" кәсіпорнының диспетчерлік қызметі арқылы, қажетті кеңестер мен ұсынымдар беретін көшпелі бригадалар мамандарының, дәрігерлер мен фельдшерлердің, сондай-ақ қосалқы станция дәрігерлерінің қатысуымен жүзеге асырылады.

            Көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру, уақтылы келуді қамтамасыз ету, қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру мақсатында кәсіпорын жоғарыда көрсетілген жоспарды іске асыру шеңберінде көлік құралдарын GPS навигаторлармен, бейнетіркегіштермен, стационарлық және жылжымалы рациялармен материалдық-техникалық жарақтандыруды жүзеге асырды, бұл мониторларда он-лайн режимінде бүкіл қала бойынша барлық бригадалардың қозғалысын және орналасуын қадағалауға мүмкіндік береді. Көшпелі бригадалардың қызметкерлерін заманауи радио және мобильді байланыспен жабдықтау бойынша тиісті іс-шаралар жүргізілді. Қабылданатын қоңыраулардың сапасын жақсарту, аудиожазбалар мен фонограммаларды мұрағаттау және сақтау мақсатында аналогтық байланыстың орнына жаңа жоғары технологиялық цифрлық байланыс енгізілді. Қазіргі уақытта 2012-2015 жылы шығарылған көлікке газ жабдығын орнату бойынша жоба енгізілді.

Еңбек жағдайларын жақсартуға және жұмыс орындарын ұйымдастыруға байланысты барлық іс-шаралар қосымша қаржыландыруды тартпай, әкімшілік және ағымдағы шығыстарды оңтайландыру есебінен жүзеге асырылады, оның ішінде: жүргізушімен арнайы көлікті тарту, емханаларға қызмет көрсету үшін жеделдіктің 4-санатындағы шақыруларды беру, арнайы көлікке арналған қосымша жуу станцияларын ашу, түнгі ауысымнан кейін қызметкерлерді тасымалдауды ұйымдастыру, газ жабдығын орнату, GPS навигация жүйелері мен бейнетіркегіштерді сатып алу, жаңадан ашылған қосалқы станцияларды ұйымдастыру техникасымен және жиһазбен жабдықтау, оқу сыныптарын құру және манекендер сатып алу және т. б.

Жоғарыда көрсетілген іс - шараларды енгізу келу уақытын: 1-санаттағы жеделдікке-6,6 минутқа, 2-санаттағы жеделдікке-9,55 минутқа, 3-санаттағы жеделдікке-12,89 минутқа дейін қысқартуға мүмкіндік берді. Бұдан басқа, 2017 жылдың ұқсас кезеңіне қатысты негізделген шағымдар бойынша көрсеткіштер 6-дан 1 жағдайға дейін төмендеді, кешігумен келу көрсеткіші 9,96% - дан 5,91% - ға дейін қысқарды. Бұл факторлар жұмыс процесін тұрақтандыру және еңбекті тиімді ұйымдастыру туралы айтады.

Дәрігерлік және орта медициналық персонал қызметкерлерінің біліктілік деңгейін арттыру мәселелеріне көңіл бөлінеді. Жоспарлы түрде кәсіпорын қызметкерлері Астана қаласының оқу-клиникалық орталығы мен медициналық колледжі өткізетін түрлі біліктілікті арттыру курстарына, семинарлар мен тренингтерге жіберіледі.

Қазіргі уақытта кестеге сәйкес әртүрлі бағдарламалар бойынша қайта даярлаудан өтті:

№ 2 кесте. Оқудан өткен қызметкерлердің саны

р/с

Қызметкерлер

Саны

BLS

ACLS

PALS

PHTLS

Оқудан өтті

жоспар

Оқудан өтті

жоспар

Оқудан өтті

жоспар

Оқудан өтті

жоспар

1

Дәрігерлер

89

80

9

15

74

28

61

20

69

2

ОМҚ

473

428

45

34

439

8

465

32

441

3

Жүргізуші

226

42

-

-

-

-

-

-

-

          Сонымен қатар, қолданыстағы қосалқы станциялардың негізінде Израиль мен Ресейдің жетекші мамандарын тарта отырып, шеберлік сабақтарын өткізуге мүмкіндік беретін оқу сыныптары құрылады, Оқу құралдары мен манекендер сатып алынады.

Кадр тапшылығын шешу мақсатында кәсіпорын Бос орындар жәрмеңкесіне белсенді қатысады, сондай-ақ медициналық жоғары оқу орындарымен ынтымақтастық жасайды және олардың түлектеріне жұмыс орындарын ұсынады. Аталған іс-шараларды іске асыру қазіргі уақытта 3 дәрігер маманын тартуға мүмкіндік берді.

Сонымен қатар, шығу бригадалар қызметкерлерінің кәсіби сапасы мен біліктілігінің жоғары деңгейін атап өту қажет. 2016 жылдың шілде айында Алматы қаласында өткен жедел жәрдем бригадаларының республикалық жарыстарында кәсіпорын бригадасы сайысқа қатысқан көшпелі бригадалар арасында көшбасшылық позицияға ие болды және барлық кезеңдердің қорытындысы бойынша 1-орынға ие болды. 2016 жылғы 15-17 қыркүйек аралығында біздің бригада Литвада өткен жедел жәрдем бригадаларының халықаралық жарыстарына алғаш рет қатысты. Қатысқан 33 халықаралық бригаданың 3-і жүлделі орынға ие болды.

Ұжымның тұрақты жұмысына әлеуметтік мәселелерді шешу үлкен әсер етеді. 2016 жылы балалар мекемелерін орындармен қамтамасыз ету мәселесі 100% шешілді, 30 қызметкерге қызметтік пәтерлер бөлінді. Қызметкерлерді тұрғын үймен қамтамасыз ету мәселесі қазіргі уақытта өзекті болып отыр және бұл кадр тапшылығының себептерінің бірі болып табылады. Негізгі мәселе жалақыны көтеру болып қала береді.

Сонымен бірге, белгілі бір жетістіктерге қарамастан, кәсіпорын үшін бірқатар маңызды мәселелерді шешу қажет, олардың бірі көлік мәселесі болып табылады.

1) кәсіпорынның көлік құралдарымен толық жабдықталмауы

Қазіргі уақытта кәсіпорынның теңгерімінде 101 бірлік арнайы көлік бекітілген; оның ішінде 2017 жылғы сәуірде кәсіпорынның теңгеріміне Фольксваген Кудди маркалы 49 бірлік санитариялық көлік қабылданған, 11 бірлік консервацияда тұр, 100% тозумен 2018 жылы есептен шығаруға жатады.

Белгіленген стандарттарға сәйкес, 10 000 Халыққа қызмет көрсету үшін 1 мамандандырылған машина қажет. Статистикалық мәліметтер бойынша Астана халқының саны 1 065, 632 мың адамды құрайды. Бұл ретте норматив көздемейді :

- туристер, форумдардың, конференциялардың түрлі іс-шараларына қатысушылар ретінде халықтың келуі, жарыстар өткізу (іс-шараларға қызмет көрсетуге күн сайын ұйымдастырушылар 4-тен 6-ға дейін бригада тартады, қызмет көрсету уақыты 4-тен 9 сағатқа дейін);

- тәулік бойы қарқынды пайдалану салдарынан сынуларға байланысты көліктің істен шығуы, ағымдағы жөндеу жүргізу, ал көп бөлігінде күрделі жөндеу. Арнайы техниканың сандық құрамына әсер ететін жол-көлік оқиғалары да бар. Істен шыққандарды ауыстыру үшін кәсіпорын теңгерімінде нормативтен тыс көліктің болуына жол берілмейді;

2) пайдаланудың нормативтік мерзімі нақты ресурсқа сәйкес келмесе;

Уәкілетті органдар жылына 15% мөлшерінде амортизацияны есептеу нормасын белгіледі, тиісінше көлікті есептен шығару 6 жыл 7 ай пайдаланғаннан кейін ғана мүмкін болады. Медициналық көліктің тәуліктік жүрісі кемінде 270-300 км, жылына 100,0 - 110,0 мың км құрайды және 3 жылдан кейін өзінің пайдалану ресурсын әзірлейді.

Осыған байланысты, қолданыстағы нормативтерді қайта қарап, жүйелі түрде, жоспарлы түрде жыл сайын кемінде 30 бірлік арнайы техниканы жаңарту қажет деп санаймыз. Нормативтік базаға өзгерістер енгізу уақытты және ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің тиісті бұйрығын қабылдауды талап етеді.

Көлікпен толық жабдықталмау мәселесін кәсіпорын заңнамада көзделген рәсімдерге сәйкес жалға алу шартымен 20 бірлік арнайы көлікті тарту арқылы шешті. Осы жобаның мониторингі оның тиімділігі мен экономикалық орындылығын көрсетеді. Осыған байланысты, көлік тапшылығы мәселесін шешкенге дейін оны жалға алу шартымен тарту мүмкін деп санаймыз.

3) Кәсіпорын қызметінің бейінді емес түрі

Кәсіпорын балансында жүргізушілер штатымен 952 бірлік - 229 адам бекітілген. Кәсіпорын басшысы үшін машиналарды желіге жедел түрде "қайтару" мақсатында оларға уақтылы, тұрақты, техникалық қызмет көрсету және жөндеу мәселелері өзекті мәселелерге айналады. Кәсіпорынды көлік құралдарымен қамтамасыз ету мәселелері Қазақстанның және басқа елдердің жедел жәрдем кәсіпорындары үшін өзекті болып табылады. Кәсіпорын мамандары шетелдік және аймақтық жедел жәрдем қызметтерінің тәжірибесін зерттеді.

Мәселені Ресейден (Санкт-Петербург) және Алматыдан келген әріптестер шешті. Көлік құралдары кәсіпорын құрамынан шығарылды. Жаңа мамандандырылған автокөлік кәсіпорны құрылды.

Алматыда күн сайын 2 миллионыншы қалаға қызмет көрсету үшін АТП арнайы техникаларының қажетті саны тартылады.

Бұл бөлу жедел жәрдем кәсіпорнына арнайы көліктің жеткілікті және қажетті санын тартуды қамтамасыз етеді, ал мамандандырылған көлік Кәсіпорнына нормативтермен ауыртпалық салынбайды.

SWOT-талдау

Ішкі (ұйым)

Сыртқы (орта)

Күшті жақтары

Мүмкіндіктері

1. сапалы медициналық көмек көрсету

1. орта медициналық персонал дәрігерлерінің біліктілігін арттыру және уәждеу

2. медицина қызметкерлерінің біліктілігі

2. жас мамандардың жұмыс істеуге, оның ішінде шет тілі деңгейімен жұмыс істеуге трансфері, мамандарды шетелде оқыту

3.  қазіргі заманғы базаның, арнайы техника паркінің болуы

3. қызметкерлерді ынталандыру, KPI-ге негізделген сараланған еңбекақы төлеу нысанын енгізу

4. ақылы қызметтердің орташа бағасы

4. маркетинг жүйесін дамыту, ақылы медициналық және медициналық емес қызметтер үлесін арттыру

5. Кәсіпорын ұлттық аккредиттеуге дайындық кезеңінде

5. халықаралық аккредиттеуді енгізу, қағазсыз жұмыс технологиясын енгізу

Әлсіз жақтары

Қауіптер

1. кадрлардың жоғары тұрақтамауы (жалақы)

1.  құзыреттілік деңгейін төмендету

2.  IT технологияларды енгізудің жеткіліксіз деңгейі (қағазсыз технологиялар)

2. ӘМСҚ тарапынан айыппұл санкциялары

3. қызметкерлердің жоғары санатталуы жеткіліксіз.

3. коммуналдық шығыстарға, ЖЖМ, қосалқы бөлшектерге тарифтерді көтеру

4. еңбек тәртібі

4. бюрократиялық рәсімдер

   Тәуекелдерді басқаруды талдау

Ішкі тәуекелдер

Басқарушылық және қаржылық қызметке байланысты тәуекелдер

Тәуекелдер

Жою жолдары

·        Қаржы қаражатының тапшылығы ықтималдығының тәуекелі

·        Бюджеттің шығыс бөлігінің ұлғаю қаупі

·        Шығындардың өсуі

·         Басқару қателері

·        Үнемдеу және энергия үнемдеу режимін оңтайландыру

·        Халықаралық аккредиттеу стандарттарын енгізу

·        Ақылы қызметтер жүйесін дамыту

·        Дамудың жаңа бағыттарын іздеу

Ұйымның негізгі қызметіне байланысты тәуекелдер

Тәуекелдер

Жою жолдары

·        Медициналық қызмет көрсету регламентін сақтамау

·        Қызметкерлердің қателіктерінің үлесін арттыру

·        Медициналық жабдықтың, санитарлық көліктің істен шығуы

·        Сапалы және тиімді медициналық көмек көрсету

·        Сапаны бақылау жүйесін жетілдіру

·        Жоғары білікті техникалық қызметті құру

Адами ресурстармен байланысты тәуекелдер

Тәуекелдер

Жою жолдары

·        Кадрлардың жоғары тұрақтамауы

·        Ұжымдағы қолайсыз атмосфера

·        Халықтың отандық денсаулық сақтау жүйесіне деген сенім деңгейін төмендету

·        Еңбекті ынталандыру жүйесін қалыптастыру (сараланған еңбекақы, шетелде оқыту, кәсіподақ қызметі)

·        Корпоративтік рухты қолдау

Сыртқы тәуекелдер

Саяси тәуекелдер

Тәуекелдер

Жою жолдары

·        Елдегі ішкі саяси жағдайдың тұрақсыздығы

·        Халыққа медициналық көмекті ұйымдастыру нысандары мен әдістері бойынша заңнамадағы өзгерістер

·        Демократиялық бақылау мен шешім қабылдаудың жаңа мүмкіндіктерін жасау, сондай-ақ қоғамның жауапкершілігін тарату

Экономикалық тәуекелдер

Тәуекелдер

Жою жолдары

·        Медициналық сақтандыруға көшу кезінде денсаулық сақтауды қаржыландыру жүйесіне өзгерістер енгізу

·        Нақты жағдайдың болжанатын оқиғалар барысынан ауытқуы салдарынан туындайтын күтпеген шығындар

·        Инфляция

·        Кәсіпорын қызметінің нәтижелерін бақылау (қағазсыз технологияға көшу, тексерулер жүргізу, есептілік жүйесін жетілдіру)

·        Ұйым қызметінің нәтижелерін бақылау, түзету бойынша тұрақты іс-шаралар

·        Экономика және денсаулық сақтау менеджменті саласында жоғары деңгейдегі мамандарды даярлау

3 Бөлім. Стратегиялық бағыттар, мақсаттар мен нысаналы индикаторлар

Стратегиялық бағыт 3.1. Адами ресурстарды басқару жүйесін жетілдіру

Нысаналы индикатордың атауы

Өлшем бірлігі

Ақпарат көзі

Жауаптылар

Факт 2017 года

Жоспар (жылдар)

1-жыл

2-жыл

3-жыл

4-жыл

5-жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

3.1.1. мақсаты Жоғары білікті мамандар пулын құру

 

3.1.1.1 міндеті Мамандарды оқыту

Оқытудан өткен мамандардың үлесін арттыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 ҚР-да:

 

%

есеп

АРББ

12

13

14

15

16

17

Таяу және қиыр шетелде:

%

есеп

АРББ

0,75

1,0

2

2

3

3

Оқытатын қызметкерлер саны (соның ішінде BLS, ACLS)

абс

есеп

АРББ, қосалқы станция басшысы

 

0

0

2

2

4

6

Жедел кезек күттірмейтін көмек құзыреттілігі орталығы шеңберінде ҚЖМЖС базасында оқытылғандар саны

абс.ч

есеп

СРОМО

0

0

10

30

40

50

3.1.1.2. міндеттері. Кәсіпорынның кадрлық құрамының тұрақтылығы

 

Кадрлардың тұрақтамауының үлес салмағын төмендету

%

есеп

АРББ

28%

27%

26%

25%

24%

23%

Дәрігерлердің санаттылығының үлес салмағын арттыру

%

есеп

АРББ, қосалқы станциялар басш.

53%

54%

54%

55%

55%

56%

ЖМЖ санаттылығының үлес салмағын арттыру

%

есеп

АРББ, қосалқы станциялар басш.

30,3

31%

32%

33%

34%

35%

3.2. Стратегиялық бағыт. Кәсіпорын менеджментінің тиімді жүйесін құру

Нысаналы индикатордың атауы

Өлшем бірлігі

Ақпарат көзі

Жауаптылар

2017 жыл

фактісі

Жоспар (жылдар)

1-жыл

2-жыл

3-жыл

4-жыл

5-жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

3.2.1. мақсаты. Кәсіпорынның қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз ету    

 

3.2.1.1. міндеттері. Барынша мүмкін болатын қаржы ресурстарын қалыптастыру

Табыстың жыл сайынғы өсімін ұлғайту:

мың. теңге

 Қаржы есебі

Бас бух.,

Қаржы-экон.қызмет басш.

 

3399514,0

3400000,0

3600000,0

 

 

 

 

 

3800000,0

 

 

 

 

 

3900000,0

 

 

 

 

 

4100000,0

 

 

 

 

 

Ақылы қызметтердің жыл сайынғы өсімін арттыру

мың.теңге

  Қаржы есебі

Бас бух.,

Қаржы-экон.қызмет басш.

3653,0

35000,0

45000,0

65000,0

750000,0

85000,0

Таза пайданың жыл сайынғы өсімін ұлғайту

мың.тенге

  Қаржы есебі

Бас бух.,

Қаржы-экон.қызмет басш.

18654

20000,0

30000,0

35000,0

40000,0

45000,0

Кәсіпорын рентабельділігінің көрсеткішін арттыру

мың.тенге

 Қаржы есебі

Бас бух.,

Қаржы-экон.қызмет басш.

0,005

0,006

0,007

0,008

0,009

0,009

3.2.1.2.  міндеттері. Қызметкерлерді жеке ынталандыру тетіктерін енгізу

 

Сараланған еңбекақы төлеу туралы ережені әзірлеу және жетілдіру

Құж.

Ереже

Қаржы-экон.қызмет басш.

V

V

V

-

-

-

Сараланған еңбекақы төлеу тетіктерін енгізу

Құж.

Хаттамалар, есептер

АРББ,

Қосалқы станция меңгер.

жоқ

V

V

-

-

-

3.2.2.  мақсаты. Негізгі құзыреттерді дамыту

 

3.2.2.1. міндеттері. Кәсіпорын қызметкерлерінің негізгі құзыреттерін жақсарту

 

кәсіпорынның кадрлық саясатын әзірлеу

құж.

құж.

АРББ

жоқ

V

-

-

-

-

3.2.2.2. міндеттері. Ішкі және сыртқы нарықтарда тұрақты әріптестік қатынастарды дамыту

 

ҚР ішінде ұйымдармен ынтымақтастықты дамыту (шарттар, меморандумдар және т. б.)

бірл.

шарттар

АРББ, МБ жөн.орынб., бөл.басш.

-

1

1

2

2

2

бейіні бойынша халықаралық ұйымдармен, қауымдастықтармен ынтымақтастықты дамыту (шарттар, меморандумдар және т. б.)

бірл.

шарттар

АРББ, МБ жөн.орынб., бөл.басш.

-

1

1

1

2

2

3.2.2.3 міндеттері. Ұлттық және халықаралық ұйымдардың талаптарына сәйкестігі

Ұлттық аккредиттеуден өту

бірл.

сертификат

МБ жөн.орынб, МҚСБ жөн.орынб., ІБПҚҚ,

бөл.басш.

2019 ж. аяқталуы

-

Ұлттық аккр.өту

 

-

-

Ұлттық аккр.өту

 

халықаралық аккредиттеу

 

бірл.

сертификат

МБ жөн.орынб, МҚСБ жөн.орынб., ІБПҚҚ,

бөл.басш

 

жоқ

-

-

-

-

халық.аккредит. өту

 

3.2.2.4. міндеттері. ҚЖМЖС қызметін цифрландыру

АДАЖ-ды қолданыстағы МАЖ және респб бағдарламаларымен интеграциялау

Құж.

 

Есеп

 

 

 

АТДЦ

 

25%

 

25%

 

30%

 

60%

 

70%

 

80%

қағазсыз жұмыс технологиясына көшу

%

қағаз формаларының болмауы

АТДЦ

0%

0%

0%

25%

50%

100%

3.3-стратегиялық бағыт медициналық қызметтер көрсету сапасын жетілдіру

Нысаналы индикатордың атауы

Өлш.бірлігі

Ақпарат көзі

 

Жауаптылар

Ағымдағы жылдың фактісі

Жоспар (жылдар)

1-жылы

2-жылы

3-жылы

4-жылы

5-жылы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

3.3.1. Мақсат.  Кәсіпорынның медициналық қызмет көрсетуінің сапалық көрсеткіштерін жетілдіру

3.3.1.1. Міндет. Медициналық қызмет көрсету бойынша тиімді жұмыс

Орындауға шақыруды берудің 5 минуттық аралығын сақтау бойынша шақырулардың үлес салмағын ұлғайту

%

 Есеп

МБ жөн.орынб, МҚСБ жөн.орынб., ІБПҚҚ,

бөл.басш.

86,5%

87%

88%

89%

90%

91%

Шақыруды ЖЖ бригадасына берген және шақыру орнына келген сәттен бастап уақытты сақтаудың үлес салмағын арттыру

%

 Есеп

МБ жөн.орынб, МҚСБ жөн.орынб., ІБПҚҚ,

бөл.басш

86,7%

87%

88%

89%

89%

90%

Табысты реанимация көрсеткішінің үлес салмағын арттыру

% (успешн.реаним.х100/общ.кол-во реанимации)

аналитикалық және жедел есептер

МБ жөн.орынб, МҚСБ жөн.орынб., ІБПҚҚ,

бөл.басш

17%

25%

50%

55%

60%

65%

ЖЖ бригадасы диагнозының стационардың қорытынды диагнозымен алшақтығы көрсеткішінің үлес салмағының азаюы

%

аналитикалық және жедел есептер

МБ жөн.орынб, ІБПҚҚ,

бөл.басш

0,3%

0,3%

0,2%

0,2%

0,1%

0,1%

1 тәулік ішінде 1 пациентке қайта шақыру көрсеткішінің азаюы

%

аналитикалық және жедел есептер

МБ жөн.орынб, ІБПҚҚ,

бөл.басш

4%

4%

4%

3%

3%

3%

Нормативтік талаптарға сәйкес көшпелі бригадалардың санын ұлғайту

абс.

есеп

АЖДБ

65

69

70

71

72

73

Негізделген шағымдардың жалпы санын азайту

абс. артық емес

аналит.отчет СПП

МҚСБ жөн. орынб., ІБПҚҚ

4

4

4

3

2

2

 

ШЖҚ «Қалалық жедел медициналық жәрдем станциясы» МКК-ның
2018-2022 жылдарға арналған Стратегиялық жұмыс жоспарымен
танысу парағы

Лауазымы

ТАӘ

Күні

Қолы